Sofa De Shell-sofa ferskynde as in kombinaasje fan skelpen fan seehûnen en modetrends yn imitearjen fan exoskeleton-technology en 3d-printsjen. It doel wie om in sofa te meitsjen mei it effekt fan optyske yllúzje. It moatte de ljochte en loftige meubels wêze dy't sawol thús as bûten koenen brûkt wurde. Om it effekt fan 'e ljochtens te berikken waard in web fan nylonkabels brûkt. Sa wurdt de hurdens fan 'e karkas balansearre troch it weefjen en sêftens fan' e silhouettelinen. In stive basis ûnder de hoeke seksjes fan 'e stoel kin brûkt wurde as sydtafels en sêfte overhead sitten en kussens de komposysje ôfmeitsje.
Projektnamme : Shell, Namme fan ûntwerpers : Natalia Komarova, Namme fan kliïnt : Alter Ego Studio.
Dit geweldige ûntwerp is in winner fan sulveren ûntwerppriis yn moade-, klean- en kleanûntwerpkompetysje. Jo moatte perfoarst it ûntwerpportefúlje fan sulveren priiswinnende ûntwerpers sjen om in soad oare nije, ynnovative, orizjinele en kreative moade-, klean- en kleanûntwerpwurken te ûntdekken.