Untwerp tydskrift
Untwerp tydskrift
Fabryk

Shamim Polymer

Fabryk De plant moat trije programma's ûnderhâlde, ynklusyf produksjefoarsjenning en lab en kantoar. It gebrek oan definieare funksjonele programma's yn dizze soarten projekten is de redenen foar har onaangename romtlike kwaliteit. Dit projekt besiket dit probleem op te lossen troch sirkulaasje-eleminten te brûken om net-relatearre programma's te ferdielen. It ûntwerp fan it gebou draait om twa leechte romten. Dizze lege romten meitsje de kâns foar it skieden fan funksjoneel net-relatearre romten. Tagelyk fungearret as in middenhôf dêr't elk diel fan it gebou is ferbûn mei elkoar.

Ynterieurûntwerp

Corner Paradise

Ynterieurûntwerp Om't de side leit yn in hoeke lân yn 'e ferkearsswiere stêd, hoe kin it rêst fine yn' e lawaaiige buert mei behâld fan flierfoardielen, romtlike praktykens en arsjitektoanyske estetyk? Dizze fraach hat it ûntwerp yn it begjin frij útdaagjend makke. Om de bewenningsprivacy foar in grut part te fergrutsjen mei it hâlden fan goede ferljochting, fentilaasje en fjilddjipte omstannichheden, die de ûntwerper in dryst foarstel, it bouwen fan in ynterieur lânskip. Dat is, it bouwen fan in trije ferdjippings kubike gebou en ferpleatse de foar- en efterhôf nei it atrium , om in grien- en wetterlânskip te meitsjen.

Wenhûs

Oberbayern

Wenhûs De ûntwerper is fan betinken dat de djipte en betsjutting fan romte libje yn 'e duorsumens dy't ôflaat is fan' e ienheid fan ûnderling besibbe en koôfhinklike minske, romte en miljeu; dêrfandinne mei enoarme orizjinele materialen en recycled ôffal, it konsept wurdt materialized yn it ûntwerp studio, in kombinaasje fan hûs en kantoar, foar in ûntwerp styl fan coexisting mei miljeu.

Konseptuele Eksposysje

Muse

Konseptuele Eksposysje Muse is in eksperiminteel ûntwerpprojekt dat de muzikale belibbing fan 'e minske bestudearret troch trije ynstallaasjeûnderfiningen dy't ferskate manieren jouwe om muzyk te belibjen. De earste is suver sensasjoneel mei help fan thermo-aktyf materiaal, en de twadde toant de dekodearre belibbing fan muzikale romtlikens. De lêste is in oersetting tusken muzyknotaasje en fisuele foarmen. Minsken wurde stimulearre om ynteraksje mei de ynstallaasjes en de muzyk visueel te ferkennen mei har eigen waarnimming. It haadberjocht is dat ûntwerpers har bewust wêze moatte fan hoe't waarnimming har yn 'e praktyk beynfloedet.

Merkidentiteit

Math Alive

Merkidentiteit Dynamyske grafyske motiven ferrykje it leareffekt fan wiskunde yn 'e blended learomjouwing. Parabolike grafiken út wiskunde ynspireare it logo-ûntwerp. Letter A en V binne ferbûn mei in trochgeande line, demonstrearje de ynteraksje tusken in oplieder en in studint. It bringt it berjocht oer dat Math Alive brûkers begeliedt om whiz-bern te wurden yn wiskunde. De kaaibylden fertsjintwurdigje de transformaasje fan abstrakte wiskundige konsepten yn trijediminsjonale grafiken. De útdaging wie om de leuke en boeiende ynstelling foar it doelpublyk te balansearjen mei profesjonaliteit as edukatyf technologymerk.

Sieradenkolleksje

Biroi

Sieradenkolleksje Biroi is in 3D-printe sieraden-searje dy't is ynspirearre troch de legindaryske feniks fan 'e himel, dy't him yn 'e flammen smyt en werberne út syn eigen jiske. Dynamyske linen dy't de struktuer foarmje en it Voronoi-patroan ferspraat oer it oerflak symbolisearje de feniks dy't oplibbet fan 'e baarnende flammen en yn' e loft fljocht. It patroan feroaret grutte om oer it oerflak te streamen en jout in gefoel fan dynamyk oan 'e struktuer. It ûntwerp, dat op himsels in skulptuerachtige oanwêzigens sjen lit, jout de drager de moed om in stap foarút te nimmen troch har eigenheid út te tekenjen.